۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۳۵

معاون استاندار لرستان خبر داد؛

پیش‌بینی ۱۶۵۴ صندوق اخذ رأی برای برگزاری انتخابات مجلس در لرستان

پیش‌بینی ۱۶۵۴ صندوق اخذ رأی برای برگزاری انتخابات مجلس در لرستان

خرم‌آباد - معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان از پیش‌بینی هزار و ۶۵۴ صندوق شعبه اخذ رأی ثابت و سیار برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان یاوری امروز یکشنبه در شورای اداری لرستان، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را مهم‌ترین موضوع سیاسی و ملی کشور عنوان و اظهار داشت: در راستای تسهیل و حضور بیشتر مردم در روند انتخابات سال جاری تعداد هزار و ۶۵۴ صندوق شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی، افزود: مشارکت بالا در انتخابات باعث افزایش قدرت و قدرت امنیت را به همراه دارد و برای رشد و توسعه کشور امنیت مهم‌ترین مقوله محسوب می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، تصریح کرد: امیدواریم با اهتمام تمامی کارگزاران و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با حضور پررنگ مردم در انتخابات شاهد افزایش قدرت و امنیت بیشتر در کشور باشیم.

یاوری به آگاهی مردم و خدمتگزاری مسئولین اشاره و با تأکید بر ایجاد رضایتمندی عموم، بیان کرد: مدیران دستگاه‌ها باید به مطالبات مردم توجه ویژه‌ای داشته و پاسخگو باشند، استفاده شخصی از امکانات دولتی توسط کارکنان و مدیران ممنوع است.

وی با اشاره به ماده ۱۳ قانون انتخابات، عنوان کرد: باتوجه‌به درخواست مجموعه وزارت کشور تمامی دستگاه‌ها مکلف‌اند امکانات خود را در اختیار قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، اظهار کرد: در قانون جدید داوطلبان برای تبلیغات خود می‌توانند به طور مساوی و عادلانه از امکانات عمومی و دولتی استفاده کنند.

یاوری، بر لزوم اطلاع‌رسانی از دستاوردها و خدمات دولت به‌منظور ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات تأکید کرد و افزود: دستگاه‌ها باید با رسانه‌ها ارتباط بیشتری داشته باشند، خدمات دولت طی دو سال اخیر به‌ویژه در حوزه عمرانی که کارهای بزرگی انجام‌گرفته به‌خوبی اطلاع‌رسانی نشده است.

وی افزود: در حوزه امنیت و آمار جرایم طی دو سال دولت سیزدهم در لرستان روند کاهشی داشته‌ایم که می‌تواند بین مردم فضای امید و نشاط ایجاد کند.

کد خبر 5988170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha